FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Przeczytaj, zanim zapytasz 😉

Zapraszamy do zapoznania się z najczęściej zadawanymi pytaniami i odpowiedziami. W przypadku dalszych pytań prosimy o kontakt z Biurem Obsługi. Kliknij, aby rozwinąć treść.

Czy kilka osób może korzystać z jednego konta ?

Jedno konto przeznaczone jest dla jednej osoby fizycznej, w przypadku instytucji prosimy o kontakt mailowy w celu ustalenia warunków sprzedaży: cen i dostępu dla pracowników. Jedno konto uprawnia do wystawienia certyfikatu dla jednej osoby fizycznej.

Jak mogę uzyskać dokument sprzedaży?

Oferta logowania przeznaczona jest dla klientów indywidualnych, po wprowadzeniu danych w panelu „REJESTRACJA”, dokument sprzedaży, faktura imienna, jest automatycznie generowana i wysyłana na adres mailowy podany podczas rejestracji  w momencie dokonania zaksięgowania środków na koncie.

W przypadku instytucji cena na użytkownika ustala jest indywidualnie w zależności od ilości osób, dla których mają być udostępnione konta.

Jak zapłacić?

Za kurs można zapłacić tradycyjnym przelewem, wówczas po zaksięgowaniu środków na koncie kurs zostanie udostępniony. Ze względu na czas dostępu do szkolenia zachęcamy do korzystania z płatności PayU. W takim wypadku wpłata księgowana jest praktycznie automatycznie i w krótkim czasie można uzyskać dostęp do zakupionego produktu.

Jak uzyskać dostęp do szkolenia?

W celu uzyskania pełnego dostępu do szkolenia (wraz z imiennym certyfikatem) najlepiej w pierwszej kolejności założyć konto użytkownika, w tym celu należy wejść w zakładkę:

TWÓJ PROFIL na górnym pasku

Następnie wypełnić dane niezbędne do imiennej faktury, a przede wszystkim do późniejszego uzyskania certyfikatu poświadczającego zdobytą wiedzę.

Po zalogowaniu w zakładce TWÓJ PROFIL można dokonywać zakupu kursów, które zostaną przypisane do konta. Zakupy dokonywane są podobnie jak w większości sklepów internetowych.

W celu skorzystania z zakupionych testów proszę o zalogowanie się do swojego profilu. Można tego dokonać wybierając zakładkę logowanie w górnym menu strony lub za pomocą następującego linku

https://www.certyfikatyprzezinternet.pl/profil/

Po wejściu do profilu w lewym menu kontekstowym znajduje się zakładka Kursy -> Zakupione

W tym miejscu znajdują się materiały do pobrania, a także test sprawdzający wiedzę.

Po rozwiązaniu testu (oczywiście pozytywnym – minimum 60% poprawnych odpowiedzi) możliwe będzie pobranie certyfikatu.

Jak uzyskać certyfikat?

Po rozwiązaniu testu (oczywiście pozytywnym – minimum 60% poprawnych odpowiedzi) możliwe będzie pobranie certyfikatu.

Certyfikat dostępny jest także po zalogowaniu.

W tym celu należy zalogować się na konto, kliknąć TWÓJ PROFIL na górnym pasku, a następnie wybierać w lewym menu kontekstowym w zakładce Certyfikaty ukończony kurs.

Czy do testu można podchodzić wiele razy?

Tak nie ma tu ograniczeń.

Czy certyfikat jest płatny?

Nie – po uzyskaniu certyfikatu (zdaniu testu sprawdzającego) certyfikat można za darmo pobrać samodzielnie w dowolnym momencie i dowolną ilość razy.

Dlaczego przy rejestracji trzeba podać dane, czemu trzeba założyć konto?

Są one niezbędne w celu wystawienia faktury imiennej, a następnie w celu wygenerowania certyfikatu poświadczającego zdobytą wiedzę. Adres email jest niezbędny w celu przesłania dokumentu sprzedaży.

Urządzania niezbędne do ukończenia kursu?

Kurs można odtworzyć na komputerze stacjonarnym, ale także laptopie, telefonie i tablecie.

<br /> Czas dostępu do kursu?

Czas dostępu do produktów wynosi minimum rok od dnia zakupu. Po roku od ostatniego zakupu konto może zostać usunięte przez sklep.

Dlaczego na certyfikacie pojawia mi się nick a nie imię i nazwisko?

Dane na certyfikacie ustala są indywidualnie przez użytkownika, może to być nick, imię i nazwisko, nazwisko i mię, samo imię lub samo nazwisko. By wybrać żądaną opcję proszę wejść w ustawienia konta: TWÓJ PROFIL – USTAWIENIA i tam (u dołu strony) wybrać w WYŚWIETLAJ NAZWĘ JAKO odpowiedni wariant.